Роздрібна торгівля в Тарнові в 2011-2014 рр. Діагноз і стратегічні аспекти
Анотація
У статті представлений аналіз розвитку роздрібної торгівлі в м Тарнові в 2011-2014 рр., в тому числі історія зародження та розвитку торгівлі в цьому місті. Підкреслено значення географічного розташування міста уздовж торговельних шляхів для формування торгівлі з моменту її зародження. Крім розташування, чималу роль зіграв той факт, що значна частина жителів Тарнова були євреями, і вони переважали серед роздрібних торговців. Великий вплив на сектор роздрібної торгівлі в місті зробило відновлення ринкової економіки та вступ Польщі до Європейського Союзу. У статті представлений кількісний і якісний аналіз стану торгівлі в другій декаді нинішнього століття, заснований на власних дослідженнях економічної ситуації обраних підприємств та групи факторів, що впливають на рішення покупців. Проведена емпірична діагностика функціонуючих торгових центрів, супермаркетів, будинків торгівлі, роздрібних магазинів і кіосків. Проаналізовано також масштабні зміни останніх років, викликані експансією потужних торговельних мереж з-за кордону і висновками, зробленими за цими змінами преференцій споживачів. Простежується динаміка змін та їх вплив на розвиток і організацію роздрібної торгівлі в Тарнові. Показані не тільки нові можливості, але і виникаючі загрози як для підприємців, так і для споживачів та економіки міста в цілому. Автори зробили спробу спрогнозувати напрямок змін в структурі роздрібної торгівлі міста на найближчі роки і проблем, пов’язаних з міграцією молоді до великих міст країни і за кордон, а також зміною стилю життя молодих споживачів, що змушує створювати нові стандарти продажу.Завантаження
Посилання
Bank Danych Lokalnych GUS, (2015). Informator statystyczny miasta Tarnów.
Bartosz, A., (1992). Tarnowskie judaica. Warszawa: PTTK „KRAJ”.[in Polisz].
Bartosz, A., (2000). Żydowskim szlakiem po Tarnowie. Tarnów: Muzeum Okręgowe w Tarnowie. [in Polisz].
Chodak, G., (2010). „E-commerce” narzędziem globalizacji handlu, Przegląd Organizacji, (6), 40-43. [in Polisz].
Chudzik. D., (2008). Wizerunek klienta hipermarketów. Handel Wewnętrzny , (4–5). [in Polisz].
Szumilak, J., (Red.), (2004). Handel detaliczny. Funkcjonowanie i kierunki rozwoju. Kraków. [in Polisz].
Kiryk, F., Ruta, Z., (1987). Tarnów. Dzieje miasta i regionu. t. 1-3. Tarnów: Krok.[in Polisz].
Kosicka-Gębska, M., Tul-Kryszczuk, A., Gębski, J., (2011). Handel detaliczny żywnością w Polsce. Warszawa: PWE. [in Polisz].
Maleszyk, E., (2004). Handel dyskontowy w gospodarce rynkowej. Handel Wewnętrzny, (2). [in Polisz].
Marek, R., (2007). Internet i jego rola, jako nowej platformy biznesu. Rola Informatyki w Naukach Ekonomicznych i Społecznych, (5). [in Polisz].
Misiąg, F., (2009). Handel w transformowanej gospodarce. Handel Wewnętrzny (4), 5. [in Polisz].
Moskal, K., (2007). Leliwici z Melsztyna i ich zamki. Nowy Sącz: Muzeum Okręgowe w NowyM Sączu. [in Polisz].
Podsiadło, J., (2009). Zyskowna sprzedaż niszowych produktów. Harvard Business Review Polska, (1), 124-125. [in Polisz].
Pokorska, B., (2006). Integracja przedsiębiorstw handlowych a procesy koncentracji. Warszawa: DIFIN. [in Polisz].
Potępa, S., (1980). Fiakrem po Tarnowie. Tarnów: Muzeum Okręgowe w Tarnowie. [in Polisz].
Potępa, S., (1988). Tarnów międzywojenny. Kronika 1918-1939. Tarnów: Muzeum Okręgowe w Tarnowie. [in Polisz].
Potępa, S., (1985). Tarnów pod zaborem austriackim. Kronika 1772-1918. Tarnów: Muzeum Okręgowe w Tarnowie. [in Polisz].
Rocznik Statystyczny Rzeczypospolitej Polskiej, (2011). Warszawa: GUS. [in Polisz].
Rocznik Statystyczny Rzeczypospolitej Polskiej, (2012). Warszawa: GUS. [in Polisz].
Rocznik Statystyczny Rzeczypospolitej Polskiej, (2013). Warszawa: GUS. [in Polisz].
Rocznik Statystyczny Rzeczypospolitej Polskiej, (2014). Warszawa: GUS. [in Polisz].
Sąsiadowicz, M., Stańczyk, E., Sawczyk, B., (2004). Tarnowskie kalendarium. Od VIII wieku do 2004 roku. Tarnów: Muzeum Okręgowe w Tarnowie. [in Polisz].
Sławińska, M., (2004). Procesy internacjonalizacji w handlu detalicznym. Handel Wewnętrzny (2). [in Polisz].
Szromik, A., (2006). Hurtownie typu casch and carry jako przykład współczesnych zmian instytucjonalnych pośrednictwa handlowego. Handel Wewnętrzny (3). [in Polisz].
Szymanowski, W., 2007. Alternatywne kanały dystrybucji żywności w Polsce. Przemysł Spożywczy (7). [in Polisz].
W.Z., (2012). Będzie ubywało Tarnowian. Temi (37). [in Polisz].
Wspólnie budujmy naszą zamożność czyli dlaczego w Polsce zarabiamy 4 razy mniej, niż w bogatych krajach Europy Zachodniej, (2014). Nowy Sącz. [in Polisz].
Zielińska, H., (2014). Obsługa klientów. Warszawa: PWE. [in Polisz].
Ziobro, W., (2013). Tarnów się kurczy. Temi (3).
www.it.tarnow.pl
www.stat.gov.pl
https://iews.ms.gov.pl
https://krakow.stat.gov.pl/informator-statystyczny-miasto-tarnow-2013-1456
Переглядів анотації: 257 Завантажень PDF: 127