Соціальні медіа як інструмент позиціонування діяльності молодіжних неурядових організацій


  • M. A. Shvab Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Ключові слова: молодіжні неурядові організації, засоби масової інформації, комунікація, соціальні медіа, соціальні мережі, блоги, мікроблоги

Анотація

Стаття присвячена аналізу соціальних медіа, як важливого інструменту засобів масової інформації у діяльності молодіжних неурядових організацій. У статті йдеться про особливу популярність соціальних медіа серед молоді, в умовах стрімкого розвитку інформаційних технологій. Автор наголошує, що сьогодні соціальні медіа є основним онлайн-каналом комунікації серед молодого покоління, про що слід враховувати при створенні зовнішніх комунікацій молодіжними неурядовими організаціями. Молодіжні організації найчастіше використовують соціальні медіа для залучення цільової аудиторії, поширення та обміну інформацією, просування своїх послуг, організації комунікації та онлайн-діалогу. Автор аналізує різні інструменти соціальних медіа, серед яких: блоги, мікроблоги (Twitter), соціальні мережі (Facebook, ВКонтакте), відеохостинги (Youtube) тощо. Всі ці інструменти є легкими у використанні, не потребують особливих навичок та ресурсів та є малозатратними. Автор наголошує на необхідності розміщувати Інтернет-адресу організації на всіх сайтах соціальних медіа та традиційних друкованих матеріалах НУО для максимально зручного пошуку молодіжної НУО серед великої кількості соціальних спільнот.

Біографія автора

Місце роботи автора
аспірант

Посилання

1. Dworschak Manfred Logging Off. The Internet Generation Prefers the Real World. Regime to access: www.spiegel.de/international/zeitgeist/0,1518,710139,00.html
2. Forsgard Christina & Frey Juha Relationship – Social media is changing management, marketing and communications. Regime to access: http://suhdetoiminta.fi/2011/09/27/apua-suhde-on-julkinen/
3. Google Analytics. Regime to access: https://www.google.com/analytics
4. Haavisto Maija (2009) How to use Twitter. Helsinki: Oy Finn Lectura Ab, 2009, 157p.
5. Hintikka Kari Somus seminar. NGO workshop 12 November 2010: Social media as a tool. Regime to access: http://www.slideshare.net/ubiq/somus-jrjesttypaja-12112010-sosiaalinen-media-tykaluina
6. Korpi Teemu Don’t interrupt! Marketing in social media. Tampere: Werkkommerz, 2010, 219 p.
7. Muukkonen Johanna & Vilhula Anna (2010) Wisdom to building a wiki. Guide for those interested in the use of wikis, those using wikis and those planning their use. Regime to access: http://fi.wikibooks.org/wiki/Viisautta_wikin_tekoon
8. Social media vocabulary. Regime to access: http://www.tsk.fi/tiedostot/pdf/Sosiaalisen_median_sanasto.
9. Jesse, Wasenius Reidar & Leponiemi Tero Social media as part of the day-to-day business of an enterprise. Helsinki: Helsinki Region Chamber of Commerce, 2010, 211 p.
10. Tapscott Don & Williams Anthony D. Wikinomics. How Mass
Collaboration Changes Everything. London: Atlantic Books, 2006, 341 p.
11. Tapscott Don Grown Up Digital: How the Net Generation is Changing Your World. Jyvaskyla: WSOYpro Oy, 2010, 256 p.
Опубліковано
2014-09-10
Як цитувати цю статтю:
Shvab, M. (2014). Соціальні медіа як інструмент позиціонування діяльності молодіжних неурядових організацій. Науково-теоретичний альманах "Грані", 17(11), 86-90. Retrieved із https://grani.org.ua/index.php/journal/article/view/748
Розділ
ПОЛІТОЛОГІЯ