Сучасна оцінка та напрямки підвищення соціальної ефективності професійної діяльності працівників корекційних закладів освіти

  • T. H. Kolomoiets Криворізький національний університет
Ключові слова: соціальна ефективність, соціальний ефект, соціалізація, соціальна адаптація, професійна діяльність, професіоналізм, чинники професіоналізму

Анотація

ників корекційних закладів освіти (КЗО) можна вважати неповним, якщо воно не підкріплене емпіричними результатами та на практиці не доводить дієвість функціонування механізму такої ефективності. Така ситуація вимагає від нас пошуку практичних способів наукового пізнання. На допомогу в цьому випадку приходить соціологічне дослідження, яке може бути проведене серед працівників корекційних закладів освіти з метою виявлення їх пріоритетів та можливих резервів підвищення соціальної ефективності їх професійної діяльності як внутрішньої, так і зовнішньої.Тому в даній статті автором відображені основні результати дослідження соціальної ефективності професійної діяльності працівників КЗО. При цьому важливим елементом дослідження вважається розподіл соціального ефекту на 5 основних складових: внутрішній ефект, зовнішній ефект, ефект для працівника, ефект для вихованця, ефект від взаємодії працівника і вихованця.За результатами дослідження сформовано висновок, що сучасна система корекційної освіти не створює працівникам належних умов для отримання бажаного соціального ефекту. Також сформульовано основні напрямки підвищення соціальної ефективності професійної діяльності працівників корекційних закладів освіти, які дозволять вивести дану освіту на порівняно вищий соціальний рівень.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

T. H. Kolomoiets, Криворізький національний університет
старший викладач

Посилання

Afanasiev V.G. Ob effektivnosti sotsialnogo upravleniya (About social management efficiency), Problems of Philosophy 1982, № 7. p. 57-69.

Ivanov V.N., Ivanov A.V., Doronin A.O. Upravlencheskaya paradigma XXI veka: uchebnoye posobiye dlia vuzov (Management paradigm of the XXI century: a manual for higher educational institutions) . B. 1. М.: MGIU. 2002. 180p.

Lokosov V.V. Stabilnost obschestva i sistema predelno-kriticheskih pokazateley ego razvitiya (Stability of the society and the system of maximum critical indicators of development) Sociological researches. 1998. №4.

-94 p.

Kravchenko A.I. Sociologoya upravleniya: fundamentalnyi kurs: uchebnoye posobiye (Management Sociology: a fundamental course: tutorial) - 2-nd edition - M.: Academical project, 2005. 1136 p.

Markov M. Tehnologiya i effektivnost socialnogo upravleniya. (Technology and the efficiency of social management.) Tr. from bulg. by Kerimova T.V. М.: Progress. 1982. 267 p.

Parfenova I.S. Sotsialnaya effektivnost professionalnoy perepodgotovki bezrabotnyh: opyt sotsiologo-upravlencheskogo analiza. Dissertatsiya na soiskaniye uchenoy stepeni kandidata sotsiologicheskih nauk (Social efficiency of retraining the unemployed: the experience of sociological and managerial analysis. Dissertation for the degree of candidate of sociological sciences). Uralskaya akademiya gosudarstvennoy slujbi - Ekaterinburg. 2005. 189 p.

Yadranskyi D.M. Sotsialna efektyvnist ta rezultat trudovoho protsesu(Sotsіalna efektivnіst and the result of the labor process) Country and regіons. Naukovo-vyrobnychiy jurnal. 2012. №1. p.40-44.


Переглядів анотації: 149
Завантажень PDF: 54
Опубліковано
2014-09-15
Як цитувати
Kolomoiets, T. H. (2014). Сучасна оцінка та напрямки підвищення соціальної ефективності професійної діяльності працівників корекційних закладів освіти. Науково-теоретичний альманах Грані, 17(10), 68-74. вилучено із https://grani.org.ua/index.php/journal/article/view/693
Розділ
СОЦІОЛОГІЯ