Технології формування та підтримки зовнішньополітичного іміджу держави

  • P. H. Petrov Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара Адреса: 49010, м. Дніпропетровськ, пр. Гагаріна, 72
Ключові слова: зовнішньополітичний імідж, технологічні аспекти, держава, фактори впливу, принципи формування, алгоритм формування зовнішньополітичного іміджу, етап побудови алгоритму, підтримка іміджу держави

Анотація

У статі аналізуються особливості технологій формування зовнішньополітичного іміджу держави, висвітлюються узагальнюючі фактори, які представляють декілька груп соціологічних, політичних географічних, економічних, наукових та інших особливостей, що впливають на побудову дієвого та конкурентоспроможного іміджу, котрий є умовою та стратегічним ресурсом для досягнення цілей держави та її всебічного розвитку. Висвітлюються головні принципи політики держави, що спрямовані на формування та побудову дієвої, успішної політики іміджу та досягнення позитивних результатів у зовнішньополітичній діяльності держави. Досліджується алгоритм його побудови, що є універсальним для створення іміджу держави, незважаючи на те, що кожна держава є особливою, і тому необхідна своя система формування іміджу. Досліджуються етапи, їх особливості, характеристики побудови алгоритму іміджу. У статті окрема увага приділена встановленню та аналізу аспектів, що спрямовані на підтримку створеного зовнішньополітичного іміджу держави, що має на меті постійний розвиток існуючої системи іміджу, створення узгодженого комплексу заходів за основними фундаментальними напрямками, котрі б гарантували дієвість та виконання встановлених завдань, що спрямовані на досягнення певних результатів у зовнішньополітичному курсі держави.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

P. H. Petrov, Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара Адреса: 49010, м. Дніпропетровськ, пр. Гагаріна, 72
Петров Павло Григорович – аспірант

Посилання

Kachynska, N., 2009. Politychnyi imidzh derzhavy: strukturni ta komunikatsiini komponenty fenomenu [The political image of the state: structural components and communication phenomenon]. Viche 22, 24-27 (in Ukrainian).

Lyabukhov, I.V., 2010. O sootnoshenii ponyatiy «imidzh gosudarstva» I «imidzh strany» [On the relation between the concepts of «state image» and «the country’s image»]. Politologiya 5, 250-253 (in Russian).

Mikhaylenko, T.A., Lebedeva, T.P., 2011. Imidzh gosudarstva v mirovom politicheskom prostranstve: strukturnye modeli formirovaniya [The state’s image in the global political space: the structural model of formation]. Gosudarstvo I obshchestvo 1, 13-28 (in Russian).

Pamerina, V.E., 2013. Obraz I imidzh gosudarstva v sisteme sovremennoy kommunikatsii [The image and the image of the state in the system of modern communication]. Molodoy uchenyy 6, 80-83 (in Russian).

Shorbul, D., 2000. Suchasni informatsiini tekhnolohii ta systemy [Modern information technologies and systems]. Stratehichna panorama 3, 128-135 (in Ukrainian).

Grinberg, T.E., 2008. Obraz strany ili imidzh gosudarstva: poisk konstruktivnoy modeli [The image of the country or the state’s image: design model search]. Mediaskom 2. Regime to access: http://mediascope.ru/ node/252 (in Russian).

Kiselev, I.Yu., 2010. Problema obraza gosudarstva v mezhdunarodnykh otnosheniyakh: konstruktivnaya paradigma [The state image problem in international relations: constructive paradigm]. POLITEKS 2, 90-105. Regime to access: http://www.politex.info/content/view/367/30 (in Russian).

Khunyan, Yu., 2012. Vliyanie rasprostraneniya kultury na imidzh gosudarstva [Effect of dissemination of culture on the image of the state]. Kommunikatsiya v sotsialno-gumanitarnom znanii ekonomike, obrazovanii: tezy dop. III mezhdunarodnoy nauchno-prakticheskoy konferentsii. Minsk, 116-117. Regime to access: http:// elib.bsu.by/bitstream/123456789/17498/1/p_116-117.pdf (in Russian).


Переглядів анотації: 317
Завантажень PDF: 734
Опубліковано
2016-02-19
Як цитувати
Petrov, P. H. (2016). Технології формування та підтримки зовнішньополітичного іміджу держави. Науково-теоретичний альманах Грані, 19(3), 91-95. https://doi.org/10.15421/1716066
Розділ
ПОЛІТОЛОГІЯ