Брендинг територій у сучасних політичних практиках
Анотація
Презентується обґрунтування брендингу територій як напряму сучасної політики глобального , національного та регіонального рівнів. Вказані кореляції світових рейтингів країн / міст та їх брендингових стратегій як територій. Доведено, що бренд території це нематеріальний продукт політичної діяльності, який здатний виступати в якості активу, індикатора розвитку громадянського суспільства, інструментом політичної практики порозумінь суспільства та держави, чинником самоорганізації території у контексті ціннісного відтворення колективних смислів. Автор виділив основні причини та ключові фактори нейтрально – негативного концептобразу України на основі узагальнення емпіричного матеріалу (соціологічні опитування, медіааудит внутрішнього і зовнішнього інформаційного простору України, експертна оцінка владноопозиційного дискурсу). Стаття включає в себе способи корекції стратегії брендингу України , особливо щодо утримання та метафор інформаційної політики держави, нормативноправової бази державного брендинго та реформи своєї територіальної системи.Завантаження
Посилання
Nahorniak T.L. Brendynh terytorii yak derzhavna ta rehionalna polityka (Branding territory as national and regional policy). Donetsk: Vydvo «Noulidzh», 2013. 367 р.
Reyting 100 natsionalnyih brendov 2012 goda (Rating 100 national brands in 2012). Mode of access: http://gtmarket.ru/news/2012/09/03/4947
Reyting gorodov mira po urovnyu globalizatsii – informatsiya ob issledovanii (Top cities the world in terms of globalization information about the study). Mode of access: http://gtmarket.ru/ratings/globalcitiesindex/globalcitiesindexinfo
Stratehichnyi monitorynh rozvytku Ukrainy. Natsionalnyi Instytut stratehichnykh doslidzhen (Strategic monitoring of Ukraine. National Institute for Strategic Studies). Mode of access: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/reg_monitorf111b.pdf
Stratehiia pozytsionuvannia Ukrainy za kordonom (Positioning Strategy of Ukraine abroad). Mode of access: http://brandukraine.org/u/
Top10 krashchykh dlia zhyttia krain svitu2013 (Top 10 best countries for life 2013). Mode of access: http://www.youtube.com/watch?v=1tBzVL6LMQw
Anholt S. Brand New Justice: the upside of global branding. Oxford: ButerworhHeinemann, 2003. 180 р.
Anholt S. Competitive Identity. The New Brand Management for Nations, Cities and Regions. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2007. 340 p.
Economist Intelligence Unit: Prohnoz konkurentosposobnosti horodov mira s 2012 pо 2025 hоd. Regime to access: http://gtmarket.ru/news/2013/06/10/5987
Europe 2020: A strategy for smart, sustainable and inclusive growth. Regime to access: http://ec.europa.eu/ research/era/docs/en/investinginresearcheuropeancommissioneurope20202010.pdf
Failed States Index 2013. Regime to access: http://ffp.statesindex.org/
Human Development Index. Regime to access: http://gtmarket.ru/ratings/humandevelopmentindex/humandevelopmentindexinfo
Kotler Ph., Levy S.J. Broadening the Concept of Marketing. Journal of Marketing, 1969, January, pp.1015.
Mercer J. Reputation and international politics. N.Y., 1996, 301 p.
Monocle Quality of Life Survey 2013. Regime to access: http://monocle.com/film/affairs/qualityoflifesurvey2013/
Переглядів анотації: 119 Завантажень PDF: 542