Брендинг територій у сучасних політичних практиках

  • T. L. Nagornyak Донецький національний університет
Ключові слова: брендинг територій, бренд­політика, територія, державна регіональна політика, глобальний, національний і регіональний територіальний брендинг

Анотація

Презентується обґрунтування брендингу територій як напряму сучасної політики глобального , національного та регіонального рівнів. Вказані кореляції світових рейтингів країн / міст та їх брендингових стратегій як територій. Доведено, що бренд території ­ це нематеріальний продукт політичної діяльності, який здатний виступати в якості активу, індикатора розвитку громадянського суспільства, інструментом політичної практики порозумінь суспільства та держави, чинником самоорганізації території у контексті ціннісного відтворення колективних смислів. Автор виділив основні причини та ключові фактори нейтрально – негативного концепт­образу України на основі узагальнення емпіричного матеріалу (соціологічні опитування, медіа­аудит внутрішнього і зовнішнього інформаційного простору України, експертна оцінка владно­опозиційного дискурсу). Стаття включає в себе способи корекції стратегії брендингу України , особливо щодо утримання та метафор інформаційної політики держави, нормативно­правової бази державного брендинго та реформи своєї територіальної системи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

T. L. Nagornyak, Донецький національний університет
кандидат політичних наук, доцент

Посилання

Nahorniak T.L. Brendynh terytorii yak derzhavna ta rehionalna polityka (Branding territory as national and regional policy). Donetsk: Vyd­vo «Noulidzh», 2013. 367 р.

Reyting 100 natsionalnyih brendov 2012 goda (Rating 100 national brands in 2012). Mode of access: http://gtmarket.ru/news/2012/09/03/4947

Reyting gorodov mira po urovnyu globalizatsii – informatsiya ob issledovanii (Top cities the world in terms of globalization ­ information about the study). Mode of access: http://gtmarket.ru/ratings/global­cities­index/global­cities­index­info

Stratehichnyi monitorynh rozvytku Ukrainy. Natsionalnyi Instytut stratehichnykh doslidzhen (Strategic monitoring of Ukraine. National Institute for Strategic Studies). Mode of access: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/reg_monitor­f111b.pdf

Stratehiia pozytsionuvannia Ukrainy za kordonom (Positioning Strategy of Ukraine abroad). Mode of access: http://brandukraine.org/u/

Top­10 krashchykh dlia zhyttia krain svitu­2013 (Top 10 best countries for life 2013). Mode of access: http://www.youtube.com/watch?v=1tBzVL6LMQw

Anholt S. Brand New Justice: the upside of global branding. Oxford: Buterworh­Heinemann, 2003. 180 р.

Anholt S. Competitive Identity. The New Brand Management for Nations, Cities and Regions. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2007. 340 p.

Economist Intelligence Unit: Prohnoz konkurentosposobnosti horodov mira s 2012 pо 2025 hоd. Regime to access: http://gtmarket.ru/news/2013/06/10/5987

Europe 2020: A strategy for smart, sustainable and inclusive growth. Regime to access: http://ec.europa.eu/ research/era/docs/en/investing­in­research­european­commission­europe­2020­2010.pdf

Failed States Index 2013. Regime to access: http://ffp.statesindex.org/

Human Development Index. Regime to access: http://gtmarket.ru/ratings/human­development­index/human­development­index­info

Kotler Ph., Levy S.J. Broadening the Concept of Marketing. Journal of Marketing, 1969, January, pp.10­15.

Mercer J. Reputation and international politics. N.Y., 1996, 301 p.

Monocle Quality of Life Survey 2013. Regime to access: http://monocle.com/film/affairs/quality­of­life­survey­2013/


Переглядів анотації: 119
Завантажень PDF: 542
Опубліковано
2014-02-11
Як цитувати
Nagornyak, T. L. (2014). Брендинг територій у сучасних політичних практиках. Науково-теоретичний альманах Грані, 17(3), 53-57. вилучено із https://grani.org.ua/index.php/journal/article/view/453
Розділ
ПОЛІТОЛОГІЯ