Символічний блок корпоративної культури організацій

  • V. P. Kubko Одеський національний політехнічний університет
Ключові слова: корпоративна культура, символ, емблема, колірна символіка, корпоративні обряди

Анотація

Метою дослідження є розкриття сутності символічного блоку корпоративної культури та його роль у становленні й розвитку сучасної організації.Аналізується символічна складова корпоративної культури сучасних організацій. Розкривається роль символів у становленні та розвитку корпоративної культури організацій, їх ціннісних орієнтацій.Корпоративна культура характеризується як комплекс поведінкових норм, артефактів, цінностей, уявлень і понять, створеними організацією, що навчається долати перешкоди внутрішнього і зовнішнього характеру на шляху до успіху і процвітання, а також це соціально створені реалії, котрі надають нам здобуті методи вирішення проблем.Корпоративна культура виступає як рівень сформованості знань, умінь, навичок, технологічної діяльності з досягнення цілей певної організації.Простір корпоративної культури, в свою чергу, складається із смислів, символів, міфів, ідеологічних установок, поведінкових практик, комунікативних зв’язків та сукупності матеріальних об’єктів. Тобто, символи є загальним атрибутом поняття корпоративної культури і завдяки їм ціннісні орієнтації «передаються» усім членам організації.Символічний блок культури містить обряди, символи, міфи, легенди, героїчні особистості організації, які в досить образній і лаконічній формі відображають найбільш сильні, значимі грані культури компанії і її найважливіші орієнтири. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

V. P. Kubko, Одеський національний політехнічний університет
кандидат філософських наук, доцент

Посилання

Bart R. Osnovi semiologii. (Basics semiology). Moscow, 2000. pp. 247­310.

Bebik V.M. Informazijno­komunikazijniy menedgment u globalnomu suspilstvi: psihologija, tehnologiy, tehnika pablik rilejshnz: monofrafija.(Information and communication management in a global society: psychology, technology, public relations technology). Kyiv, 2005. 440 p.

Veber M. Izbrannie proizvedenija (Favourites Works). Moscow, 1990. 880 p.

Gatalska S.M. Filosofija kulturi (Philosophy of Culture). Kyiv, 2005. 328 p.

Gegel G.V. Enziklopedija filosofskich nauk (Encyclopedia of Philosophy). Vol.1. Moscow, 1974. 486p.

Gete I.V. Izbranie sochinenija po estestnoznaniju (Selected Writings on science). Moscow, 1957. 555 p.

Djukgeym E. O razdelenii obschesnvennogo truda (The division of social labor). Moscow, 1996. 432 p.

Kassirer E. Izbrannoe. Opit o cheloveke (Essay on Man). Moscow, 1998. 784 p.

Kovalenko E.M. Simvolizm sovremennoy evropejskoy kulturi: (konzeptualniy analiz) (The symbolism of modern European culture (conceptual analysis)). Rostov­on­Don, 2011. 242 p.

Korporativna kultura: aspekti upravlenija (Corporate culture : aspects of management)/ G.L. Haet, A.L. Eskov. Donezk, 2003. 400 p.

Losev A.F. Problema simvola i realistichnoe iskusstvo (The problem of character and realistic art). Moscow, 1995. 320 p.

Lotman U.M. Problema znaka i znakovoy sistemi i tipologija russkoy kulturi XI­XIX vekov (Sign problem and sign system and typology of Russian culture XI­XIX centuries). Semiotika. Sankt­Peterburg, 2001. pp. 400­416.

Ronzina M.D. Korporativnaja kultura kak predmet sistemnogo filisofskogo issledovanija (Corporate culture as an object of philosophical inquiry system). Izvestija LETI. №2. 2005. pp.47­51. Regime to access: http://hr­portal.ru/article/korporativnaya­kultura­kak­instrument­upravleniya­personalom.

Solomanidina T.O. Organizazionnaja kultura kompanii (Organizational culture of the company). Moscow, 2011. 623 p.

Upravlinnja ljudskimi resursami: filosofski zasadi (Human Resource Management: philosophical foundations). Kyiv, 2006. 576 p.

Holl R.H. Organizazii: struktura, ptozessi, rezultati (Organization: structure, processes, outputs). Sankt­Peterburg, 2001. 512 p.

Scherbina V.V. Sozialnie teorii organizazii (Social organization theory). Moscow, 2000. 264 p.

Enziklopedichnij slovar po kulturologiy (Encyclopedic Dictionary of Cultural Studies). Moscow, 1997. 478 p.

Jung K.G. Simvoli transformazii (Symbols of Transformation). Moscow, 2008. 731 p.

Kroeber A.L., Ktuckhohn C.I. Culture: A Critical Review of Concepts and Definitions. N.Y.: Harvard University Printing Office, 1952. 223 p.


Переглядів анотації: 228
Завантажень PDF: 169
Опубліковано
2014-01-29
Як цитувати
Kubko, V. P. (2014). Символічний блок корпоративної культури організацій. Науково-теоретичний альманах Грані, 17(3), 35-39. вилучено із https://grani.org.ua/index.php/journal/article/view/450
Розділ
ФІЛОСОФІЯ