Особливості медіаспоживання різних соціальних груп (на прикладі м.Запоріжжя)
Анотація
Нові медіа стрімкими темпами входять у життя українського суспільства, встигнувши зайняти за чверть століття другу позицію за поширеністю після ТБ, якому знадобилася майже сотня років, щоб зайняти своє місце в повсякденному житті, яке воно посідає зараз. Включаючи в себе можливості передачі інформації в різних формах (текст, зображення, аудіо, відео), Інтернет починає витісняти з життя інші канали засобів масової комунікації. Будучи не тільки засобом, а й середовищем комунікації, кіберпростір транслює сформовані всередині нього ціннісні орієнтації, які найчастіше пов’язані з актами споживання символів, так само створюваних у мережі.Враховуючи швидку динаміку зміни особливостей нових медіа, постійний моніторинг та дослідження в цій сфері бачаться перспективним напрямком для вивчення в рамках сучасної соціології. У статті розглядаються особливості сучасного медіаспоживання в українському суспільстві. Аналізуються тенденції, пов’язані з розвитком нових медіа, появою кіберпростору і мобільних технологій. Робляться припущення щодо впливу соціальних медіа на молодь, найбільш включену до споживання нових ЗМК.Завантаження
Посилання
Vasylyk M.A. Osnovy teoryy kommunykatsyy: uchebnyk (Bases of communication theory: textbook). Hardaryky. Moscow, 2006, 615 p.
Vyner N. Kybernetyka, yly Upravlenye y sviaz v zhyvotnom y mashyne (Cybernetics, or Control and communication in the animal and in the machine). Nauka. Moscow, 1983, 344 p.
Ylyn V.Y. Potreblenye kak dyskurs: Uchebnoe posobye (Consumption as Discourse: textbook). Yntersotsys. St. Petersburg, 2008, 446 p.
Kolomyets V.P. Medyasreda y medyapotreblenye v sovremennom rossyiskom obshchestve (Media environment and media consumption in contemporary Russian society). SocIs. Moscow, 2010, no. 1, pp. 5866.
Krainikova T. ZMI v umovakh hlobalnoi transformatsii mediaspozhyvannia (Media in a global transformation of media consumption). Visnyk Knyzhkovoi palaty, 2012, no. 6, pp. 3842.
Makliuen M. Ponymanye Medya: vneshnye rasshyrenyia cheloveka (Understanding Media: The Extensions of Man). Hyperboreia. Moscow, 2007, 464 p.
Nedelko S.Y. Vlyianye sredstv massovoi kommunykatsyy na strukturu potrebnostei rossyiskoi molodezhy: rehyonalnyi aspekt (Influence of mass media on the structure of the Russian youth needs: regional aspect). Obshchestvennie nauki, 2012, no. 2 (22), pp. 6170.
Cunha M.R. Youth and Media Consumption A New Reader Arises // MIT International Conference April 2426. 2009. [Electronic Resource]. Mode of access: URL: http://web.mit.edu/commforum/mit6/papers/da_Cunha.pdf
Innis H.A. Empire and Communication. L., 1975. 217 p.
McLuhan M. The Medium is the Massage: An Inventory of Effects. NY: Ginko Press, 2002. 157 p.
Переглядів анотації: 153 Завантажень PDF: 346