Особливості медіаспоживання різних соціальних груп (на прикладі м.Запоріжжя)

  • F. S. Khrustaliov Класичний приватний університет
Ключові слова: медіаспоживання, нові медіа, кібер­простір, соціальні медіа, ЗМК, символічне споживання, суспільство споживання

Анотація

Нові медіа стрімкими темпами входять у життя українського суспільства, встигнувши зайняти за чверть століття другу позицію за поширеністю після ТБ, якому знадобилася майже сотня років, щоб зай­няти своє місце в повсякденному житті, яке воно посідає зараз. Включаючи в себе можливості передачі інформації в різних формах (текст, зображення, аудіо, відео), Інтернет починає витісняти з життя інші канали засобів масової комунікації. Будучи не тільки засобом, а й середовищем комунікації, кібер­простір транслює сформовані всередині нього ціннісні орієнтації, які найчастіше пов’язані з актами споживання символів, так само створюваних у мережі.Враховуючи швидку динаміку зміни особливостей нових медіа, постійний моніторинг та дослідження в цій сфері бачаться перспективним напрямком для вивчення в рамках сучасної соціології. У статті розглядаються особливості сучасного медіаспоживання в українському суспільстві. Аналізуються тенденції, пов’язані з розвитком нових медіа, появою кібер­простору і мобільних технологій. Робляться припущення щодо впливу соціальних медіа на молодь, найбільш включену до споживання нових ЗМК.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

F. S. Khrustaliov, Класичний приватний університет
аспірант

Посилання

Vasylyk M.A. Osnovy teoryy kommunykatsyy: uchebnyk (Bases of communication theory: textbook). Hardaryky. Moscow, 2006, 615 p.

Vyner N. Kybernetyka, yly Upravlenye y sviaz v zhyvotnom y mashyne (Cybernetics, or Control and communication in the animal and in the machine). Nauka. Moscow, 1983, 344 p.

Ylyn V.Y. Potreblenye kak dyskurs: Uchebnoe posobye (Consumption as Discourse: textbook). Yntersotsys. St. Petersburg, 2008, 446 p.

Kolomyets V.P. Medyasreda y medyapotreblenye v sovremennom rossyiskom obshchestve (Media environment and media consumption in contemporary Russian society). SocIs. Moscow, 2010, no. 1, pp. 58­66.

Krainikova T. ZMI v umovakh hlobalnoi transformatsii mediaspozhyvannia (Media in a global transformation of media consumption). Visnyk Knyzhkovoi palaty, 2012, no. 6, pp. 38­42.

Makliuen M. Ponymanye Medya: vneshnye rasshyrenyia cheloveka (Understanding Media: The Extensions of Man). Hyperboreia. Moscow, 2007, 464 p.

Nedelko S.Y. Vlyianye sredstv massovoi kommunykatsyy na strukturu potrebnostei rossyiskoi molodezhy: rehyonalnyi aspekt (Influence of mass media on the structure of the Russian youth needs: regional aspect). Obshchestvennie nauki, 2012, no. 2 (22), pp. 61­70.

Cunha M.R. Youth and Media Consumption ­ A New Reader Arises // MIT International Conference April 24­26. 2009. [Electronic Resource]. Mode of access: URL: http://web.mit.edu/comm­forum/mit6/papers/da_Cunha.pdf

Innis H.A. Empire and Communication. L., 1975. 217 p.

McLuhan M. The Medium is the Massage: An Inventory of Effects. NY: Ginko Press, 2002. 157 p.


Переглядів анотації: 137
Завантажень PDF: 310
Опубліковано
2014-01-26
Як цитувати
Khrustaliov, F. S. (2014). Особливості медіаспоживання різних соціальних груп (на прикладі м.Запоріжжя). Науково-теоретичний альманах Грані, 17(2), 132-137. вилучено із https://grani.org.ua/index.php/journal/article/view/440
Розділ
СОЦІОЛОГІЯ