Становлення медіа-освітнього простору як філософська проблема
Анотація
Взаємозв’язок освітнього простору та медіа-простору не є поверховим, оскільки сам просторовий вимір феномена освіти тісно пов’язаний з інформаційною революцією й системною трансформацією освітньо-культурної сфери суспільства. Формування уявлень про освітній простір у взаємозв’язку з іншими просторами стало можливим у результаті інформатизації й комп’ютеризації суспільства. Медіа- та освітній простори є формою руху людського буття у вигляді певної координації людей, їхніх дій і певних умов, засобів і результатів життєвих процесів. Переплетеність освітнього простору та медіа-простору в сучасних умовах набула системного характеру у формі коадаптації медіа- і освітнього простору як нового соціокультурного феномена. Специфіка інтеграції медіа- та освітнього простору полягає саме в інформаційно-медійному контексті становлення освітніх практик постіндустріального суспільства, пов’язаних з проектуванням медіа-простору освіти, створенням і впровадженням інформаційно-комунікаційного освітнього середовища.Завантаження
Посилання
Vyrovtseva, E.V., 2012. Mediakritika i mediaobrazovaniye: problemy vzaimodeystviya [Media criticism and media education: problems of interaction]. Znak: problemnoye pole mediaobrazovaniya 1, 9, 39-47 (in Russian).
Ivanova, L.A., 2009. Koadaptatsiya media- i obrazovatelnogo prostranstva - zalog uspeshnogo resheniya problemy prostranstvennoy lakunarnosti v vysshem professionalnom obrazovanii [Coadaptation media and educational space - the key to a successful solution to the problem of spatial lacunarity in higher professional education]. Vestnik Severo-Vostochnogo federalnogo universiteta im. M.K. Ammosova 6, 2, 38-44 (in Russian).
Kastornova, V.A., 2012. Edinoye informatsionnoye obrazovatelnoye prostranstvo i ego komponenty [Single information educational environment and its components]. Vestnik Cherepovetskogo gosudarstvennogo universiteta 1, 40-3, 109-112 (in Russian).
Kastornova, V.A., 2012. Razvitiye stanovleniya ponyatiya obrazovatelnogo prostranstva. baziruyushchegosya na informatsionno-obrazovatelnoy srede [The development of the concept of the formation of educational space, based on the information-educational environment]. Teoriya i praktika obshchestvennogo razvitiya 10, 107-111 (in Russian).
Kikhtan, V.V., 2012. K voprosu o perekhode ot uchebnogo televideniya k obuchayushchim internet-media [On the question of the transition from school to training TV online media]. Vestnik Moskovskogo gosudarstvennogo oblastnogo universiteta 6, 123-128 (in Russian).
Pronina, L.A., 2012. Otkrytoye informatsionno- obrazovatelnoye prostranstvo kak komponent sovremennogo obrazovaniya [Public information-educational space as a component of modern education]. Psikhologo-pedagogicheskiy zhurnal Gaudeamus 2, 20, 28-30 (in Russian).
Slobodchikov, V.I., 2003. Podkhody i problemy perekhoda k otkrytomu obrazovatelnomu prostranstvu [Approaches and problems of transition to the open educational space]. Perekhod k Otkrytomu obrazovatelnomu prostranstvu: strategii innovatsionnogo upravleniya. Tomsk. 3-12 (in Russian).
Fedorov, V.N., 2012. Setevoye prostranstvo kak faktor innovatsionnogo razvitiya obrazovatelnykh sistem [Network space as the factor of innovative development of educational systems]. Innovatsii v nauke 14-22, 112-118. (in Russian).
Переглядів анотації: 208 Завантажень PDF: 113