Віртуальна дипломатія: аналіз структури цільових аудиторій

  • V. V. Verbytska Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
Ключові слова: глобальне інформаційне суспільство, політична комунікація, мережа Internet, цільова аудиторія, публічна дипломатія, віртуальні спільноти

Анотація

Охарактеризовано специфіку політичної комунікації в умовах становлення глобального інформаційного суспільства на міжнародному рівні. Проведено аналіз реципієнтів віртуальної дипломатії в контексті вивчення політичної комунікації на міжнародному рівні. Здійснено спробу виокремлення ключових цільових аудиторій у всесвітній мережі Internet на основі завдань, що виконує віртуальна дипломатія (технічне забезпечення дипломатичної діяльності, освітня діяльність, здійснення публічної дипломатії). Обґрунтовано ефективність співпраці із кожною цільовою аудиторією віртуальної дипломатії (представники діаспори, закордонні засоби масової інформації, впливові закордонні політичні діячі та урядовці, віртуальні спільноти, інвестори) та охарактеризовано специфіку співпраці із ними. Наведено приклади ефективної співпраці з цільовими аудиторіями віртуальної дипломатії в різних країнах світу. Для досягнення мети, поставленої в рамках статті, було використано комплекс основних принципів та методів наукового пізнання, серед яких провідними є: системний аналіз, структурний функціоналізм, діалектика та синергетика, порівняння, критичний аналіз.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

V. V. Verbytska, Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
аспірант

Посилання

Verbytska, V.V., 2015. Teoretychni osnovy virtual’noyi dyplomatiyi [Theoretical Foundations of virtual diplomacy]. Hrani, 11/1(127), 34–37 (in Ukranian).

Zheltov, V. V., Zheltov M. V., 2014 Internet, protestnye dvizhenija i arabskaja vesna [Internet, protest movement and the Arab Spring]. Territorija novyh vozmozhnostej 1, 189–204 (in Russian).

Zhuzhlov A. A, 2010. Grazhdanskoe obshhestvo i internet-tehnologii [Civil society and Internet - technology]. Vlast’ 8, 82–84 (in Russian).

Kakie faktory vlijajut na imidzh Ukrainy v glazah Zapada — mnenie jeksperta [What factors affect the image of Ukraine in the eyes of the West]. 2015. Facenews. Retrieved from URL: http://www.facenews.ua/articles/2015/242645/ (in Russian).

Kanina, Z. V., Maksimova L.A., 2013. Ploshhadki Web 2.0: novye vozmozhnosti realizacii publichnoj diplomatii [Sites Web 2.0: new opportunities for the implementation of public diplomacy]. Scientific research and their practical application. modern state and ways of development ‘2013 (SWorld). Retrieved from URL: http://www.sworld.com.ua/index.php/ru/conference/the-content-of-conferences/archives-of-individual-conferences/oct-2013 (in Russian).

Korol’, I., 2014. V. Rol’ derzhavy u formuvanni konkurentnoho statusu krayiny v konteksti teoriyi natsional’noho brendynhu [State’s role in shaping the competitive status in the context of national branding theory]. Efektyvna ekonomika 10. Retrieved from URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3439 (in Ukranian).

Matvyeyeva, O., 2011. Virtual’ni spil’noty yak chynnyk politychnoyi komunikatsiyi [Network communities as a factor of political communication]. Aktual’ni problemy mizhnarodnykh vidnosyn 98, 118–125. (in Ukranian).

Pishhugina, O. S., 2016. Tendencii sovremennoj politicheskoj reklamy [Trends in modern political advertising]. Teoreticheskie i prakticheskie aspekty razvitija nauchnoj mysli v sovremennom mire (Sbornik statej Mezhdunarodnoj nauchno-prakticheskoj konferencii 28 marta 2016 g. Chast’ 2). Syzran’: MCII «Omega Sajns», 134–139. (in Russian).

Tyshchenko-Tyshkovets’, O. M., 2007. Publichna dyplomatiya derzhavy yak zasib dosyahennnya zovnishn’opolitychnykh interesiv [Public diplomacy States as a means of achieving foreign policy interests]. Aktual’ni problemy mizhnarodnykh vidnosyn 69 (P.II), 229–231. (in Ukranian).

A Conference on Cyber Dissidents: Global Successes and Challenges, 2010. George W. Bush Presidential Center. Retrieved from URL: http://www.bushcenter.org/exhibits-and-events/events/2010/a-conference-on-cyber-dissidents-global-successes-and-challenges.html.

Digital Diplomacy Rating 2016. Retrieved from URL: http://digital.diplomacy.live/.

Pitko O., Pischugina O., Slozhenikina N., 2013. Philosophical foundation of a virtual community of network advertising. Moral potential of the society: reproduction preservation and intensification issues research articles. Science editor: A. Burkov. San Francisco, 12–19.

Westcott N, 2008. Digital Diplomacy: The Impact of the Internet on International Relations. London, Oxford Internet Institute.


Переглядів анотації: 657
Завантажень PDF: 733
Опубліковано
2016-03-16
Як цитувати
Verbytska, V. V. (2016). Віртуальна дипломатія: аналіз структури цільових аудиторій. Науково-теоретичний альманах Грані, 19(4), 143-148. https://doi.org/10.15421/1716092
Розділ
ПОЛІТОЛОГІЯ