Особливості реклами та ПР у туризмі

  • M. A. Zubarieva Національний університет «Острозька академія»
Ключові слова: туристичний продукт, туристичне агентство, туристична фірма, туристичний портал, соціальна комунікація, реклама, Паблік Рілейшинз, Інтернет­технології

Анотація

У статті розглянуто актуальні питання використання важливих інструментів прикладних соціальних комунікацій тактичного спрямування (реклама) і стратегічного (ПР). Охарактеризовано основні види реклами у туризмі та  види ПР – діяльності. Виділено основні відмінності між рекламою і ПР  у туристичній сфері, зосереджено увагу на правильності вибору оптимального (найбільш ефективного) каналу (засобів) реклами.  Визначено специфіку, проблематику реклами як основного інструменту для просування туристичного продукту на мережевий ринок. Деталізовано переваги та значущість такого інноваційного засобу масової комунікації, як  глобальна мережа Інтернет. Розглянуто найбільш популярні види Інтернет­реклами в туристичній сфері, зокрема ­ розміщення інформації в каталогах Інтернет­ресурсів; реєстрація сайту в пошукових машинах­роботах; банери;  розсилки по електронній пошті. Наведено рейтингові позиції туристичних сайтів мережі Інтернет  (ТОП­15). Виділено ряд підходів до вивчення та систематизації рекламної Інтернет­інформації в туризмі, розглянуто специфіку та сучасні передові технології Інтернет­реклами в туристичній сфері. Зроблено висновок щодо того, що розглянуті питання статті стосовно реклами та ПР  у туризмі  лише формують уявлення про складність і багатогранність туристичної реклами як за допомогою газет, радіо, телебачення, так і зокрема Інтернет­засобів. Можливості туристської реклами та ПР у мережі Інтернет не мають меж.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Durovich A. P. Reklama v turizme (Advertising in tourism). — M. : Novoe znanie, 2003. — 253 р.

Koldina A. M. Internet marketing i ustoychivyiy menedzhment v turizme (Internet marketing and sustainable management of tourism) // Materialyi mezhdunarodnoy nauchno­prakticheskoy konferentsii «Problemyi i perspektivyi razvitiya elektronnoy kommertsii». — Simferopol, 2012. — Р. 53–55.

Kushnar’ov V.V. Turystychna reklama v sotsiokul’turnomu prostori suchasnoyi Ukrayiny : avtoref. dys. kand. kul’turolohiyi : 26.00.01 (Travel advertising in social and cultural space of modern Ukraine: Author. Thesis. candidate. cultural science: 26.00.01). — K., 2010. — 20 р.

Khoroshkova D. V. Drukovana reklama v turyzmi (Print advertising in tourism) // Turystychna industriya: suchasnyy stan ta priorytety rozvytku. — Luhans’k, 2011. — Vyp. 6, t. 1. — Р. 168–173.

Shahovalov N.N. Internet­tehnologii v turizme. Uchebnoe posobie (Internet technologies in tourism. Tutorial). ­ Barnaul: Izdatelstvo AltGAKI, 2007. – 251 р.

http://www.fijet.com.ua/

http://www.forrester.com/

http://www.kiis.com.ua/

http://www.evocinsights.com/


Переглядів анотації: 310
Завантажень PDF: 573
Опубліковано
2015-05-09
Як цитувати
Zubarieva, M. A. (2015). Особливості реклами та ПР у туризмі. Науково-теоретичний альманах Грані, 18(7), 15-20. https://doi.org/10.15421/1715129
Розділ
СОЦІОЛОГІЯ