PR у закладах соціального захисту населення: постановка проблеми
Анотація
Метою статті є визначення можливостей реалізації PRтехнологій і функціонування служб по зв’язках із громадськістю в закладах соціального захисту населення. Паблік рілейшнз – це адресне управління станом громадської думки у певній сфері для презентації інтересів організації, створення її позитивного іміджу. Метою PR є формування ефективної системи зв’язків соціального суб’єкта з громадськістю на основі оптимізації його взаємодії з цільовими групами громадськості. Заклади соціального захисту населення не можуть ігнорувати паблік рілейшнз, розуміючи його вплив на ефективність їхньої діяльності. У цьому зв’язку робота із громадськістю повинна займати важливе місце в маркетингу соціальних послуг. Основними напрямами підвищення ефективності PR у закладах соціального захисту і соціального обслуговування населення є: вдосконалення нормативноправової бази; врегулювання фінансування PRдіяльності в закладах соціального захисту населення; кадрове забезпечення паблік рілейшнз (підготовка кваліфікованих спеціалістів на рівні вищого навчального закладу); підвищення ефективності соціальної реклами як PRтехнології в системі соціального захисту населення. Таким чином, ефективний PR, зокрема з використанням комунікаційних можливостей соціальної реклами, дозволить популяризувати соціальні програми і послуги соціальних служб і організацій, розширювати контакти з громадськістю і аналогічними організаціями, успішно виконувати соціальні замовлення і проекти, здійснювати освіту населення, надання інформації про соціальні проблеми тощо.Завантаження
Посилання
Antipenko, O. Sotsial’naya reklama: kakaya ieio effektivnost’? (Social advertising: what’s its efficiency?) // Ekonomicheskaya gazeta, 2003, no. 93 (710), p. 8
Blek, S. Pablk rleyshnz. Chto eto takoye (Public Relations: What’s it?). Moscow, 1990, 240 p.
Bolotina, N.B. Pravo sotsyal’nogo zakhystu Ukrainy (A legal framework of social protection in Ukraine). Kyiv, 2005, 321 p.
Korol’ko, V. Osnovy pablik rileishnz (Abase knowledge on Public Relations). Kyiv, 1997, 334 p.
Moiseev, V.A. Pablik rileyshnz (Public Relations). Kyiv, 2007, 224 p.
Obryt’ko, B. Reklama i reklamna dyal’nst’ (Advertisement and advertising activity). Kyiv, 2002, 240 p.
Pocheptsov, G.G. Pablik rileyshnz (Public Relations). Kyiv, 2000, 506 p.
Professional’nyi imidzh sotsyal’noy raboty i rol’ SMI v povyshenii yeyo prestizha (Professional image of social work and media’s role in enhancing of its prestige). Yekaterinburg, 2009, 243 p.
Skurativs’kyj, V. Sotsial’na polityka (Social Policy). Kuiv, 1997, 360 p.
Slovnykdovdnyk dlia sotsyal’nykh pedagogv ta sotsyal’nykh pratsvnykv (Dictionaryguide for social pedagogues and social workers). – Kyiv, 2000, 260 p.
Fedotova, L.N. Sotsyologiya reklamnoy deyatel’nosti (Advertising Sociology). Moscow, 2007, 560 p.
Переглядів анотації: 181 Завантажень PDF: 869