Тренд дистанційної освіти: проблеми та перспективи впровадження

  • Георгій Григоров Дніпровська академія неперервної освіти
Ключові слова: дистанційна освіта, цифрове середовище, контент, навчальний процес, навчальні заклади, онлайн курс

Анотація

Дистанційна освіта стала невід'ємною частиною освітньої системи в усьому світі. Офіційні статистичні дані з дистанційної освіти, підтверджують неухильне зростання числа учасників заочного навчання та курсів. Спектр курсів, пропонованих більш ніж 200 інститутами дистанційного навчання, включає близько 1500 курсів, з яких близько 75% – професійно-технічні та близько 25% – загальноосвітні. В основній своїй масі даний метод навчання пропонується переважно приватними інститутами.Успіх дистанційного навчання можна пояснити на фоні мінливих умов у економіці, технології та суспільстві. До епохи індустріального суспільства освітній ідеал сучасного суспільства був орієнтований на класичні для того часу освітні системи, що беруть свій початок в античності. У багатьох країнах традиційні соціальні норми змінилися за останні 20 років.Один авторитетний дослідник в області дистанційної освіти відзначив, що технології як системи надання послуг зіграли важливу роль у розвитку дистанційної освіти і наукових досліджень. За останні два десятиріччя збільшилася кількість навчальних закладів, які пропонують таку послугу, як дистанційне навчання. Також спостерігається зростання кількості учнів, які отримують дистанційну освіту не тільки в нашій країні, але і в навчальних закладах по всьому світу.Незважаючи на те, що були проведені великі дослідження відкритого дистанційного навчання, не існує єдиної думки про беззаперечну користь або неприпустимість дистанційного навчання в системі вищої освіти. Визначення і вивчення проблемних питань в галузі впровадження дистанційної освіти залишається досить актуальним і сьогодні.У цій статті ми хочемо розглянути деякі проблемні питання дистанційного навчання у сфері вищої освіти, яка вважається сьогодні найбільш сприятливою для вивчення і реалізації моделі виключно онлайн-навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Schlosser L. A., Simonson, M. R., & Hudgins, T. L. (2010). Distance education: definitions and glossary of terms, Third edition. Charlotte, N.C.: IAP – Information Age Pub.

Alpert, W. T., Couch, K. A., & Harmon, O. R. (2016). A randomized assessment of online learning. American Economic Review: Papers & Proceedings, 106 (5), 378–382.

Bowen, W. G., Chingos, M. M., Lack, K. A., & Nygren, T. I. (2014). Interactive learning online at public universities: Evidence from a six-campus randomized trial. Journal of Policy Analysis and Management, 33 (1), 94–111.

Figlio, D., Rush, M., & Yin, L. (2013). Is it live or is it internet? Experimental estimates of the effects of online instruction on student learning. Journal of Labor Economics, 31 (4), 763–784.

Joyce, T., Crockett, S., Jaeger, D. A., Altindag, O., & O'Connell, S. D. (2015). Does classroom time matter? Economics of Education Review, (46), 64–77.

Bettinger, E. P., Fox, L., Loeb, S., & Taylor, E. S. (2017). Virtual classrooms: How online college courses affect student success. American Economic Review, 107 (9), 2855–2875.

Jaggars, S. S. (2013). The impact of online learning on students' course outcomes: Evidence from a large community and technical college system. Economics of Education Review, 37, 46–57.

Skylar, A. et al. (2005). Distance Education: An Exploration of Alternative Methods and Types of. Journal of Special Education Technology, 20 (3), 25–33.

Shachar, M., & Nuemann, Y. (2010). Twenty Years of Research on the Academic Performance: Summative Meta-Analysis and Trend Examination. MERLOT Journal of Online Learning and Teaching, 6 (2), 451–455.

Fulton, K. Brave new world of virtual schooling in the U.S. National Association of State Board of Education. Retrieved from www.nasbe.org/Standard/10_Summer2002/fulton. pdf

Wolcott, L. L. Distant, but not distanced: A learner-centered approach to distance education. Techtrends, 41 (4), 23–27.

Moore, M. G. (2009). Three types of interaction. The American Journal of Distance Education, 3 (2), 1–6.

Antoshhuk, S. V. (2014). Analiz sostojanija i problem prakticheskogo vnedrenija distancionnogo obuchenija v obrazovatel'nuju dejatel'nost' institutov poslediplomnogo pedagogicheskogo obrazovanija [Analysis of the state and problems of practical implementation of distance learning in the educational activities of institutions of postgraduate pedagogical education]. Gerontologija: nauchno-prakticheskij zhurnal, 2 (3), 345–357 [in Russian].


Переглядів анотації: 121
Завантажень PDF: 201
Опубліковано
2021-03-30
Як цитувати
Григоров, Г. (2021). Тренд дистанційної освіти: проблеми та перспективи впровадження . Науково-теоретичний альманах Грані, 24(3), 98-103. https://doi.org/10.15421/172131
Розділ
ФІЛОСОФІЯ