Менеджмент у видавництві сучасного періоду

  • О. Усубаліев Інститут рукописів імені М.Фузулі
Ключові слова: управління, видавнича справа, видавнича сфера, видавниче підприємство

Анотація

Важливість і соціальна роль управління в системі маркетингу нашого глобального світу величезна.Управління має функцію впливу на всю функція управління в будь-якій процедурі діяльності здійснюєтьсяменеджерами. Менеджери є рушійною силою управління. Менеджери безпосередньо впливають наформування культури і суспільства, тобто соціальної системи, за їх розглянутими, цілеспрямованимидіями і можливостями.Видавництво – це цілісна система і прибутковий бізнес. У видавничому просторі сучасногоперіоду наявні характеристики всіх типів бізнесу. Також видавництво розглядається як послуга дляспільного суспільства, тому що видавці, що здійснюють діяльність у видавничій сфері, видають книги,які використовуються в освітній сфері і здатні змінювати громадські та соціальні точки людей. Томусуспільство хоче, щоб видавці працювали не для своїх акціонерів, а для суспільства.На даний момент існує проблема на видавничому ринку. Проблема полягає в тому, що видавцівиправдовують все, щоб продати вироблену ними продукцію, з мотивами доходу. Ми повинні взятидо уваги, що існують різні стандарти публікації. Таким чином, існують настільки прозорі видавці, які,крім доходу під час видання книги, враховують роль книги в суспільстві і прагнуть видавати книги зтитулами, що відповідають високим стандартам у сфері науки, освіти, навчання, літератури, а такожназви, які будуть прийняті читачами. Такі видавці є прозорими у своїй роботі. Це громадяни, які думаютьпро свою батьківщину і людей, своє майбутнє. Як ми знаємо, сфера бізнесу є складною системою. Коженбізнесмен (підприємець), який будує свою підприємницьку діяльність, має на меті отримати дохід. Крімтого, розмір доходу в бізнесі залежить від бізнесмена (підприємця) та його здібностей. Як відомо, сферапублікації також є бізнесом.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

2. Ağasəf İmran (2007). Menecment (dərslik). Bakı, “Nurlan”.
3. Vəliyev, M.Ə., & Pürhani, S.H. (2013). Menecment. Bakı, Çaşıoğlu.
4. Kitab nəşri biznesi. (2002). Menecment treyninq kursu. Bakı: YUNESKO Kitab Evinin Təlim Mərkəzi.
5. Umudlu, İ. (2004). Kitab nəşri bu gün. Bakı: Əbilov, Zeynalov və oğulları.
6. Allahverdiyev, B.V. (2017). Kitabın tipologiyası (monoqrafiya). Bakı: ÇapART Nəşriyyat Evi.
7. Əliquliyev, R.M. (2014). İnformasiya cəmiyyətinin formalaşmasının multidissiplinar elmi-nəzəri problemləri və
onların ölkəmizdə araşdırılması vəziyyəti. AMEA-nın Xəbərlər məcmuəsi, 1 (1), 30-35.
8. Kabushkin, N.I. (1998). Osnovy menedzhmenta [Fundamentals of Management]. Minsk [in Russian].
9. Utkin, Je.A. (1998). Kurs menedzhmenta [Management course]. Moscow: Zercalo [in Russian].
10. Alguliev, R.M., & Mahmudova, R.Sh. (2015). Information Culture Formation as The Most Promising Direction of
Individual’ s General Culture. International Journal Modern Education and Computer Science, 3, 54-61.

Переглядів анотації: 145
Завантажень PDF: 84
Опубліковано
2019-07-30
Як цитувати
Усубаліев, О. (2019). Менеджмент у видавництві сучасного періоду. Науково-теоретичний альманах Грані, 22(7), 30-34. https://doi.org/10.15421/171971
Розділ
Стаття