Філософська предметність маркетингового управління в освіті
Анотація
Найбільше значення для філософського розгляду проблем освіти має привнесення у межах філософських засад маркетингового управління методології системного розгляду освітньої діяльності як соціального суб’єктоб’єктного процесу, в основі якого лежить задоволення потреб. Філософія освіти в особі філософії маркетингу та філософії управління отримала хорошу теоретикометодологічну базу як для синтезу ринкових інтерпретацій освітнього розвитку, так і розробки фундаментальних проблем щодо ролі освіти у постіндустріальному суспільстві як генератора соціального розвитку. Основним аспектом маркетингового регулювання освітньої царини з боку державних інститутів на сьогодні є підвищення якості освіти як основа росту людського потенціалу. При визначенні напрямів філософськоосвітнього аналізу маркетингового управління в освіті мають бути взяті до уваги і загальнометодологічні інтегративні зв’язки філософії, філософії освіти, філософії управління та філософії маркетингу, а також предметні особливості маркетингового управління, визначені соціокультурною специфікою розвитку освітньої сфери. Парадигмальний статус філософії освіти стосовно маркетингового управління в освіті проявляється в програмуванні нею форм соціальної діяльності, через які реалізуються освітні трансформації, і в визначенні парадигмальних основ стратегічного управління освітою, і в багатьох інших детермінуючих впливах.Завантаження
Посилання
Budrin A. G. Razvytye kontseptsyy yntehryruyuscheho marketynhathe (Development of the concept of integrating marketing), Vestnyk SeveroKavkazskoho federalnoho unyversyteta, 2006, no. 1, рр. 97100.
Bratanich B.V. Marketynh v osvitiy ak predmet filosofskoho analizu: avtoref. dys. dra filos. nauk (Marketing in education as a subject of philosophical analysis: Author. dis ... Dr. Philosophy Sciences): 09.00.10, Kiev, 2006, 35 p.
Gershunsky B.S. Filosofiya obrazovaniya dlya XXI veka (Philosophy of Education for the XXI century), Perfection, Moscow, 1998, 529 p.
Kolchina N.O. Marketing obrazovatelnyh uslug (Marketing of educational services), Integratsiya obrazovaniya, 2013, no. 4 (73), рр.4851.
Lawson R. Povedenie potrebiteley (Consumer Behavior), Teoriya marketinga (Theory of Marketing), Pod red. M.Beykera, Peter, SPb, 2002, рр.191 215.
Pankrukhin A.P. Marketing (Marketing), IKF OmegaL, Moscow, 2002, 656 p.
Переглядів анотації: 171 Завантажень PDF: 101