Теоретико-методологічні засади упровадження мережних форм управління у регіональному освітньому просторі

  • O. O. Kolesnik Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Ключові слова: мережа, освіта, мережне управління, філософія освіти

Анотація

Поєднання самоврядних засад розвитку освітньої мережі зі специфічними формами мережного управління з боку органів державної влади бачиться єдино можливою альтернативою подальшого розвит­ку освітніх мереж  у силу неможливості застосувати стандартні форми правового регулювання й контролю і необхідності активізувати соціокультурні механізми саморегулювання в ній. Сьогодні Інтернет поряд з іншими засобами комунікації забезпечує не тільки формування освітніх мереж, але й функціонування інституційного управління ними. Враховуючи малу ефективність адміністративно­правового регулювання мережного освітнього простору, більше уваги потрібно приділяти конкретним формам розгортання його самоврядного потенціалу. У цьому контексті на перший план виходжить регіональний рівень управління освітніми мережами, де взаємодія їх суб’єктів носить достатньо персоніфікований і передбачуваний характер. Упровадження мережної парадигми управління освітою на регіональному рівні найбільш доцільно здійснювати у вигляді реалізації певних проектів.  В умовах становлення мережної організації освіти системні зміни вимагають не часткових модифікацій в органах управління галуззю, а цілком нової їхньої організації та нових напрямів їхньої діяльності. Принципова характеристика упровадження мережних форм управління полягає якраз у тому, що в самій системі освіти народжуються ініціативи, розвиток яких може  її змінювати. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

O. O. Kolesnik, Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
здобувач

Посилання

Vesnina L.V. Vliyanie obrazovatelnyh innovatsiy na institutsionalny izmeneniya v obrazovanii (Influence of educational innovation for institutional changes in education), Mir nauki, kultury, obrazovaniya, 2010, no. 2, рр.11­12.

Golovko B.N. Intertekst v mass­mediynom diskurse (Intertext in mass­mediated discourse), Book House «LIBROKOM, Moscow, 2012, 264 р.

Ishchenko A.Y. Suchasna media­osvita: vprovadzhennya v Ukrayini ta mizhnarodnyy dosvid (Contemporary media education: implementation in Ukraine and international experience), Stratehichni priorytety, 2013, no. 4, рр. 80­84.

North D. Іnstituty, Іnstitutsionalnye izmeneniya i funktsionirovanie ekonomiki (Institutions, Institutional Change and Economic Performance): [electronic resource]. Mode of access: http://gtmarket.ru/laboratory/basis/6310. Date of application: 10/05/2014.

Sharkov F.I. Informatsionno­kommunikatsionnaya paradigma razvitiya rosiyskoy gosudarstvennosti (Information and communication paradigm of development of Russian statehood), Kommunikologiya, 2014, Vol. 3, no. 3, рр. 111­118.


Переглядів анотації: 151
Завантажень PDF: 92
Опубліковано
2014-05-06
Як цитувати
Kolesnik, O. O. (2014). Теоретико-методологічні засади упровадження мережних форм управління у регіональному освітньому просторі. Науково-теоретичний альманах Грані, 17(7), 52-56. вилучено із https://grani.org.ua/index.php/journal/article/view/569
Розділ
СОЦІОЛОГІЯ