Постнекласичний аналіз освітніх сенсів українського буття в аспекті метафізики історії

  • I. Z. Sklovs’kyy Кіровоградський національний технічний університет
Ключові слова: антропологізм, освітній простір, метафізика, футурологія, професіоналізм, цивілізація, цінність, молодий фахівець, етнонаціональний, українське буття

Анотація

Виявлення метафізичних критеріїв інформаційної культури, як постнеокласичного осмислення розподілу ролей влади і суспільства, особистості, що засвоює  дух  патріотизму, оскільки на рубежі тисячоліть актуалізується осмислення етнонаціонального простору посттоталітарної доби України. Економіка надії обмежує схематизм «гвинтика», а тоді суспільство шанує чесність і порядність, професійну вимог­ливість до себе і інших, що є складовими взаємної відповідальності за майбутнє України.В цей же час у середовищі провідних педагогів та філософів нашої держави відбулося більш-менш повне усвідомлення того, що традиційна система освіти не може забезпечувати викривлені форми потреб сучасної економіки,  щоб бути адекватними життю, долі і творчості наших видатних і філософів, і педагогів минулих часівЦе дуже важливе у трансцендентному контексті з тим, щоб виявити дух постнекласичного пізнання, як духовної активності, де виявляється його прихильність до антропологічно-історичного знання, - саме і виявляє активність тих цивілізованих патріотів, що в перспективі майбутнього стають європейцями, щоб подолати той рівень стереотипізації духу малоросійської меншовартосності, які треба рішуче відкинути еволюційним шляхом власних знань, це відповідає часу цивілізаційно-європейських перетворень на зламі тисячоліть.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

I. Z. Sklovs’kyy, Кіровоградський національний технічний університет
доктор філософських наук, професор

Посилання

Aks’onova V.I. Mizhkul’turna komunikatsiya yak atrybut sotsiokul’turnoyi zhyttyediyal’nosti suspil’stva (Intercultural Communication as an attribute of social and cultural life of society)// Humanitarnyy visnyk Zaporiz’koyi derzhavnoyi inzhenernoyi akademiyi. – Zaporizhzhya: Vyd-vo ZDIA, 2011. – Vyp.45. – Р.128-141.

Andrushchenko V.P. «Suchasna sotsial’na filosofiya» («Contemporary Social Philosophy»). K.,1995 (u spivavtorstvi z M. Mykhal’chenkom); Andrushchenko V.P. Orhanizovane suspil’stvo. Problema orhanizatsiyi suspil’noyi samoorhanizatsiyi v period radykal’nykh transformatsiy v Ukrayini na rubezhi stolit’: dosvid sotsial’no - filosofs’koho analizu (The organized society. The problem of social self-organization during the radical transformations in Ukraine at the turn of the century: the experience of social - philosophical analyzes). - Kyyiv: Atlant YuemSI, 2006. - 498 р. Huberskyy L.V. Naukova ideolohiya ta lichnost’ (Scientific ideology and lichnost.). — Kyyiv : Vyshcha shk. : izd-vo pry Kyyiv. hos. un-te, 1988. — 189,[2] р. — ISBN 5-11-000354-8 (V per.) Dem»yanenko N.M. Pedahohichna paradyhma vyshchoyi shkoly Ukrayiny: heneza i evolyutsiya (Pedagogical Paradigm of Higher Education of Ukraine: origins and evolution)// Filsoofiya osvity: naukovyy chasopys. - 2006. -№ 2(4). - K.: Vyd-vo NPU im. M.P.Drahomanova, 2006. - Р. 256-266. Dzvinchuk D.I. «Suchasni tendentsiyi rozvytku ta upravlinnya osvitoyu» («Current trends in the development and management of education.») (2008); profesor Zyazyun I.A. «Osnovу pedahohycheskoho masterstva» (Principles of Teaching Mastery) (1987, 1989); «Pedahohichna maysternist’» (Pedagogical skills) (1997); «Krasa pedahohichnoyi diyi» (The beauty of educational action)(1998); «Neperervna profesiyna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy» (Continuing professional education: problems, searches, perspectives) (2000); «Pedahohika dobra» (Pedagogy of good) (2000).

Kremen’ V.H. Filosofiya natsional’noyi ideyi. Lyudyna. Osvita. Sotsium (Philosophy of national idea. Man. Education. Society). - Kyyiv: Hramota, 2007. - 575 р. Korsak K.V.,Plakhotnik O.V. Osnovy suchasnoyi ekolohiyi: Navch. posib (Fundamentals of modern ecology). – 4-te vyd., pererob. i dopov. – K.: MAUP, 2004. – 340 р: il. Lutay V.S. Filosofiya suchasnoyi osvity: Navchal’nyy posibnyk (The philosophy of modern education). – K.: Tsentr «Mahistr-S» Tvorchoyi spilky vchyteliv Ukrayiny, 1996. – 256 р. Tarasenko V. Chy buv SRSR imperiyeyu? (Was the Soviet empire ?)//Viche.-1999.-№10.-Р.107-120.

Gavel V. Zaochnyiy dopros. Razgovor s K. Gvizhdyaloy (Correspondence interrogation. Conversation with K. Gvizhdyaloy). - M.: Novosti, 1991. - 214 р.

Kuras I. Federatsiya chy unitarna derzhava? (Federation or a unitary state?)// Polityka i chas.-1993.- №6.-Р. 3-8.).

Mamardashvili M. K. Soznanie kak filosofskaya problema (Consciousness as a philosophical problem) // Voprosyi filosofii. - 1990. - №10. – Р. 3-18.

Mill’ Dzh.S. Natsional’nist’ i predstavnyts’ke vryaduvannya (Nationality and representative government) // Natsionalizm. Antolohiya. 3-te vyd. - K.: VD «Prostir», «Smoloskyp», 2010. – 684 р. – Р.34-37.

Mikhnik A. Oksamytova revolyutsiya (Velvet Revolution)// Suchasnist’. Literatura, nauka, mystetstvo, suspil’ne zhyttya.- 1995. - №4. - Р.61-66.

Noveyshaya istoriya Ukrainyi. (The recent history of Ukraine)/ P.Panchenko i dr. ch.2.- K.,1995.

Orteha-i-Haset Kh. Bunt mas. (The revolt of the masses). – N’yu-York: Vyd-vo orhanizatsiyi oborony chotyr’okh svobod Ukrayiny, 1965. – 157 р.

Sukhomlyns’kyy V. Vybrani tvory: V 5-ty t.(Selected works).-K.:Radyans’ka shkola, 1976.- Vol.1.-653 р.

Chornovil V.M. Tvory :U 10-ty t. (Writings).-Kyyiv: Smoloskyp, 2003.-Vol.2.-903 р.

Sheptyts’kyy A. Za yednist’ svyatoyi viry, tserkvy i natsiyi (For the unity of the holy faith, church and nation). - L’viv: Fond mytropolyta Andreya Sheptyts’koho, 1991.- 20 р.


Переглядів анотації: 235
Завантажень PDF: 126
Опубліковано
2015-12-29
Як цитувати
Sklovs’kyy, I. Z. (2015). Постнекласичний аналіз освітніх сенсів українського буття в аспекті метафізики історії. Науково-теоретичний альманах Грані, 19(1), 71-74. https://doi.org/10.15421/1716012
Розділ
ФІЛОСОФІЯ