Постнекласичний аналіз освітніх сенсів українського буття в аспекті метафізики історії
Анотація
Виявлення метафізичних критеріїв інформаційної культури, як постнеокласичного осмислення розподілу ролей влади і суспільства, особистості, що засвоює дух патріотизму, оскільки на рубежі тисячоліть актуалізується осмислення етнонаціонального простору посттоталітарної доби України. Економіка надії обмежує схематизм «гвинтика», а тоді суспільство шанує чесність і порядність, професійну вимогливість до себе і інших, що є складовими взаємної відповідальності за майбутнє України.В цей же час у середовищі провідних педагогів та філософів нашої держави відбулося більш-менш повне усвідомлення того, що традиційна система освіти не може забезпечувати викривлені форми потреб сучасної економіки, щоб бути адекватними життю, долі і творчості наших видатних і філософів, і педагогів минулих часівЦе дуже важливе у трансцендентному контексті з тим, щоб виявити дух постнекласичного пізнання, як духовної активності, де виявляється його прихильність до антропологічно-історичного знання, - саме і виявляє активність тих цивілізованих патріотів, що в перспективі майбутнього стають європейцями, щоб подолати той рівень стереотипізації духу малоросійської меншовартосності, які треба рішуче відкинути еволюційним шляхом власних знань, це відповідає часу цивілізаційно-європейських перетворень на зламі тисячоліть.Завантаження
Посилання
Aks’onova V.I. Mizhkul’turna komunikatsiya yak atrybut sotsiokul’turnoyi zhyttyediyal’nosti suspil’stva (Intercultural Communication as an attribute of social and cultural life of society)// Humanitarnyy visnyk Zaporiz’koyi derzhavnoyi inzhenernoyi akademiyi. – Zaporizhzhya: Vyd-vo ZDIA, 2011. – Vyp.45. – Р.128-141.
Andrushchenko V.P. «Suchasna sotsial’na filosofiya» («Contemporary Social Philosophy»). K.,1995 (u spivavtorstvi z M. Mykhal’chenkom); Andrushchenko V.P. Orhanizovane suspil’stvo. Problema orhanizatsiyi suspil’noyi samoorhanizatsiyi v period radykal’nykh transformatsiy v Ukrayini na rubezhi stolit’: dosvid sotsial’no - filosofs’koho analizu (The organized society. The problem of social self-organization during the radical transformations in Ukraine at the turn of the century: the experience of social - philosophical analyzes). - Kyyiv: Atlant YuemSI, 2006. - 498 р. Huberskyy L.V. Naukova ideolohiya ta lichnost’ (Scientific ideology and lichnost.). — Kyyiv : Vyshcha shk. : izd-vo pry Kyyiv. hos. un-te, 1988. — 189,[2] р. — ISBN 5-11-000354-8 (V per.) Dem»yanenko N.M. Pedahohichna paradyhma vyshchoyi shkoly Ukrayiny: heneza i evolyutsiya (Pedagogical Paradigm of Higher Education of Ukraine: origins and evolution)// Filsoofiya osvity: naukovyy chasopys. - 2006. -№ 2(4). - K.: Vyd-vo NPU im. M.P.Drahomanova, 2006. - Р. 256-266. Dzvinchuk D.I. «Suchasni tendentsiyi rozvytku ta upravlinnya osvitoyu» («Current trends in the development and management of education.») (2008); profesor Zyazyun I.A. «Osnovу pedahohycheskoho masterstva» (Principles of Teaching Mastery) (1987, 1989); «Pedahohichna maysternist’» (Pedagogical skills) (1997); «Krasa pedahohichnoyi diyi» (The beauty of educational action)(1998); «Neperervna profesiyna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy» (Continuing professional education: problems, searches, perspectives) (2000); «Pedahohika dobra» (Pedagogy of good) (2000).
Kremen’ V.H. Filosofiya natsional’noyi ideyi. Lyudyna. Osvita. Sotsium (Philosophy of national idea. Man. Education. Society). - Kyyiv: Hramota, 2007. - 575 р. Korsak K.V.,Plakhotnik O.V. Osnovy suchasnoyi ekolohiyi: Navch. posib (Fundamentals of modern ecology). – 4-te vyd., pererob. i dopov. – K.: MAUP, 2004. – 340 р: il. Lutay V.S. Filosofiya suchasnoyi osvity: Navchal’nyy posibnyk (The philosophy of modern education). – K.: Tsentr «Mahistr-S» Tvorchoyi spilky vchyteliv Ukrayiny, 1996. – 256 р. Tarasenko V. Chy buv SRSR imperiyeyu? (Was the Soviet empire ?)//Viche.-1999.-№10.-Р.107-120.
Gavel V. Zaochnyiy dopros. Razgovor s K. Gvizhdyaloy (Correspondence interrogation. Conversation with K. Gvizhdyaloy). - M.: Novosti, 1991. - 214 р.
Kuras I. Federatsiya chy unitarna derzhava? (Federation or a unitary state?)// Polityka i chas.-1993.- №6.-Р. 3-8.).
Mamardashvili M. K. Soznanie kak filosofskaya problema (Consciousness as a philosophical problem) // Voprosyi filosofii. - 1990. - №10. – Р. 3-18.
Mill’ Dzh.S. Natsional’nist’ i predstavnyts’ke vryaduvannya (Nationality and representative government) // Natsionalizm. Antolohiya. 3-te vyd. - K.: VD «Prostir», «Smoloskyp», 2010. – 684 р. – Р.34-37.
Mikhnik A. Oksamytova revolyutsiya (Velvet Revolution)// Suchasnist’. Literatura, nauka, mystetstvo, suspil’ne zhyttya.- 1995. - №4. - Р.61-66.
Noveyshaya istoriya Ukrainyi. (The recent history of Ukraine)/ P.Panchenko i dr. ch.2.- K.,1995.
Orteha-i-Haset Kh. Bunt mas. (The revolt of the masses). – N’yu-York: Vyd-vo orhanizatsiyi oborony chotyr’okh svobod Ukrayiny, 1965. – 157 р.
Sukhomlyns’kyy V. Vybrani tvory: V 5-ty t.(Selected works).-K.:Radyans’ka shkola, 1976.- Vol.1.-653 р.
Chornovil V.M. Tvory :U 10-ty t. (Writings).-Kyyiv: Smoloskyp, 2003.-Vol.2.-903 р.
Sheptyts’kyy A. Za yednist’ svyatoyi viry, tserkvy i natsiyi (For the unity of the holy faith, church and nation). - L’viv: Fond mytropolyta Andreya Sheptyts’koho, 1991.- 20 р.
Переглядів анотації: 235 Завантажень PDF: 126